u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Tuesday, April 5, 2011

usop wilca bapa sedara scha alyahya??

mesti korang gelak kan kaluu setiap kali tengok usop wilca kat hantu kak limah...
korang tahu tak sebenarnye usop wilca tue adalah bapa sedara pada scha alyahya... ye laa.. kalu korang tngok name sebenar usop wilca ialah syed Mohamad Asri atau nama komersialnya Shy8 .. and name awal untuk scha pulak ialah syarihfah.. kann...
cube korang tengok picture kat bwah nie apa persamaan diorang...
tak sangka kan diorang nie ade pertalian.. patotlaa scha pon lawokk jugekk ..hihihi...ok.la.awk x boleh taip banyak2.. ebak bateri awk tinggall kat rumah.. nie tinggal sebar je lagi..ahah

2 comments:

  1. oooowh, ye ke?
    usop wilcha jugak merupakan seorg senior manager kat company oil & gas kann?
    dpt info dr FB... :D

    ReplyDelete
  2. hihihi.....ada dalina tue aq x tauu la plkk.. thankzz 4 thee new infoo

    ReplyDelete