u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Thursday, January 27, 2011

selamat cuti raya CINA

berhati-hati dijalan raya..okk...
hayoo... x sabar nya nak balik. hahah..esokk kiteorang cuti selama seminggu sebab raya cina.. nasib la ade tiket lebih.klau x x balikk la aku..hihihi..esok plan nak g KL tuk g shopping dulu..hahah tau je la PTPTN kan baru masuk kan..pada all the chinese
 ℴve ♡❤❤~Happy New Year~❤❤♡ ℒℴve ♡
祝┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓ (\ /)
福┠恭┠┨賀┠┨新┠┨年┠┠快┨┠樂┨ღ( . .)ღ
您┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛c(”)(”)
ingat korang jangan pulak main mercun balikk nanty..haha nnty ade plak yang OKU
AHHA..to all my frenzz.. nak AMPAU and LIMAU looo...

10 bende yang korang kena TAHU





1. Jika kita berdiri di dasar perigi, kita boleh melihat bintang walaupun di siang hari

2. Suara yang kita dengar dari dalam kerang bukan suara ombak laut, tapi suara aliran darah dalam kepala kita.

3. Kebanyakan manusia lebih menderita ketakutan pada ruang terbuka (kenophobia) daripada ketakukan pada ruang tertutup (claustrophobia) .

4. Teknik mengacau terbaik bukan dengan gerakan memutar, tapi dengan gerakan huruf W

5. Adegan band yang terus bermain muzik saat Titanic tenggelam adalah kisah nyata




6. Buku Guinness Book of Records memegang rekod sebagai buku yang paling banyak dicuri dari perpustakaan

7. 35% dari orang yang mencari jodoh melalui internet, sudah menikah

8. Coca-Cola dulu berwarna hijau

9. Secara fizikal, babi tidak boleh mendongak ke langit

10. Semua beruang kutub kidal
bile tutup facebookk.. orgg bangkangg tapii nie la antaraa keburukannyee...
nak bwat cam mne laman sosiall terbuka kn..

pada umat islam ....mmg rasa nak bakar jee rumahh minah nie kan..haha..
sabarr tue separuh dari man.. biarr ape orang nak kate asalkan kitaa .. BERADA DIJALAN BENAR ...

rambut STYLO punye

http://akubukankamu2011.blogspot.com

nape malaz JOIN pr0gram

pujangga kita skali lagi..harap anda yg sdg mmbace ni sht wallafiat hendaknya..so topic kali ni..tentang sbb aku join pogram2..Ok ape yg penting dalam melakukan sesuatu tu mestilah ada sebab mengapa kita lakukan rite??so now let see why me like to joining programs..huhu..lets check it out

1st SEBAB aku nak release tension asik blaja je
Ya mmg manusia perlu mencari ilmu walau ke lubang cacing skalipon..sdgkn hadis nabi Muhammad SAW sendri berkata..tuntutlah ilmu hingga ke negeri china..but..walaupon xsampai ke negeri china pon..korg still lg boley timbe ilmu kn??jauh perjalanan..luas pemandangan..banyak pengalaman..wa3..yang pling penting..ape yg kita xtaw..kita boley tahu..maklumat sangat bnyak ,,cume kita je xmmbenarkan diri kita untuk bertanya org yg berpengalamn..

2nd SEBAB aku nak mengisi masa lapang
Ni lagi 1 masalah rakan2 seperjuangan aku yg aku nmpak dr mata kasar..dorg ni bnyak melepak..aku pon suke mlepak jgk..tp ap salahny kite tukar tabiat lpk ngn tabiat join pogram..mmg la nmpk lain..tp sambil wat pogram kn kite ley lpk jugak wut..(tu la kje aku..hehe)..jadi..cam ni la xtvt aku sepanjang ade kt UPSI ni..aku join sume sbb nk isi mase lpg je..huhu

3rd SEBAB aku nak jalan-jalan dan mencabar diri
Seingat aku la..dri sem 1-sem 3 ni..aku dapat merantaw ke tempat2 yg aku xkn pegi law aku ade mase lapang skali pon sbb xde motif nak g..antara yang ak xkn lupa..di mana pada 26 feb 2010(laW XSILAP)..aku dan pendaki kolej seramai 40 org tlh menyahut cabaran “menawan GUNUNG TAHAN”..tu pgalaman pling mguji aku..aku mula belajar untuk mghargai hidup selepas pulang dri sane..huhu

4th SEBAB aku nak jimat duit
Sriesly..mmg jimat beb..law satu hari purata aku mkn 10-15 ringgit..ngn join pogram2 kampus or kolej..aku boleh mkn free spanja pogram berlangsung..so jimatkn??wang yg xdigunakan tu aku leh bli brg2 laen..wakaka

5th SEBAB aku nak tingkatkan kemahiran insaniah
Ni sangat2 disarankan untuk menjadi guru..dan setrusnya menjadi modal insan yang Berjaya untuk mencapai misi dan visi 2020..hehe

6th SEBAB aku nak dapatkan ramai kawan
Ni pon kesan2 atau tempias2 yg aku dapat la sepanjang join pogram..tp mereka2 ini sgt mmbantu aku dalam mmberi tunjuk ajar dan memupuk semangt kerjesama..cayalah korg..!!

7th SEBAB aku suke kumpul baju ngan sijil
Hahaha..ni zaman aku skolah menengah dulu mmg aku suke kumpul..maklumlah..nk masuk u kan kne ade bnyak sijil..kui3..

8th SEBAB aku memang xsuke dok diam
Senang cite..kesimpulan semua sbb aku ni..adalah kerana aku mmg xsuke dok diam..law aku dok diam aku mati kutu..akal..dmam..pk negative..dan sebagainya..yeah!!

*Sekarang..anda yg mana 1??huhu

Tuesday, January 25, 2011

aku BUTA..!!


Dalam kehidupanku ak melihat banyak sekali (kalo tidak mau dikatakan mayoritas) cinta buta….
Yah menurutku memang saat kita mencintai seseorang yang berlaku adalah perasaan kita, sedangkan logika kita tanpa disadari macet tak berfungsi….begitu juga ak…..^_^
Tapi…saat saat kita mencintai milik orang (katakanlah suami orang)….apakah kita masih bisa menutup mata kita?
"Cinta memang tidak punya mata…tapi kita punya mata hati"
Bentuk cinta seperi apa yang menhancurkan kebahagiaan orang lain…apalagi menghancurkan suatu ikatan yang disumpah didalam namaNYA….kuatkah nurani kita menanggungnya?
Cinta boleh saja buta, tapi semoga saja hati kita tidak ikut menjadi buta…cinta yang menghancurkan kebahagiaan orang lain itu bukanlah cinta…mungkin klise jika dikatakan cinta tak harus memiliki….ada seseorang yang pernah mengatakan padaku….cinta adalah saat kamu bisa melepaskan dengan tulus orang yang kamu cinta, meskipun orang yang kamu cintai bersama orang lain bukan bersamamu….
Bedakanlah cinta dan posesif…..saat mencintai seseorang kamu tidak akan pernah takut kehilangannya, karena cintamu itu selalu tersimpan dihatimu meski tanpa dirinya disampingmu…..tapi jika cinta itu berubah menjadi posesif, kamu akan terus mengharapkan balasan atas "cinta" yang kamu berikan….^_^
Tapi sekali lagi semua itu terserah pad pelaku kejadian…pemikiran setiap orang berbeda-beda dan bukan kapasitasku untuk menghakimi…lakukan yang kamu anggap benar….bukankah dunia ini menjadi indah karena perbedaan yg ad hehehe…^_^

cinta PERTAMA

cinta.. sape kate ia buta.. ade cinta pertama dah jadi.. tapii........
Pernah jumpa balik cinta pertama korang? Macam mana rasanya? Tersyahdu atau terkelakar? Hehe.. Nak dijadikan cerita petang semalam ada la satu nombor yang tidak dikenali.. Rupa²nya nombor talian maxis cinta pertama aku.. Aku kenalkan dia F je la ye.. Balas punya balas SMS tak sangka di lokasi yang sama dengan aku waktu tu.. Tanpa tunggu panjang ape lagi, ajak jumpe la… Er.. Dia yang ajak yer…
Tak disangka dia macam dulu lagi.. Rasanya dah lebih 6 tahun aku tak jumpa dia.. Dia still chinese look idamanku.. Haha.. Apakan daya dia dah bertunang..
Lama jugak bersembang dengan dia.. Dan macam² la aku tau hal perihal terbaru dia.. Apakan daya sekali lagi, adik dia dah merengek ajak balik.. cis!! nak gi berdating jumpa aku bawak adik buat apa?
Bila dah habis perjumpaan tu, tergelak aku sendiri bila terfikirkan macam mana cinta monyet aku dulu… Ye la.. Cinta zaman sekolah.. Apa pon jadi.. Cinta macam mana berdating dalam kelas.. Cinta berbalas surat.. ye la.. Zaman aku dulu manada handset lagi.. Anak orang kaya je ada.. Paling aku tak lupa kalau aku tulis surat.. Kompem panjang berjela.. Tapi dia balas sekerat dua jer.. Cis!!
Tapi sebenarnya kitorang tak putus pon.. Cuma lost contact jer.. Akhirnya dua² diam.. Putus macam tu jer.. Tapi aku still ingat macam mana cinta aku berputik dengan pandangan pertama mata dia di tangga.. Haha.. Cam lawak jer..
Apa pon aku happy tengok dia happy.. Sekurang²nya dia tak merana kalau still dengan aku lagi.. Hehe.. Itulah namanya pengorbanan dalam percintaan.. Cinta tak semestinya bersatu
aku sebenarnya banyak masa on9 di alam maya nie.. tapi aku still sebok dengan projek internet aku.. maapkan aku ok.. hehe.. salam.
Menurut para ilmuwan, cinta pertama yang sudah tertanam tak bisa dihapuskan dari ingatan. Kenangan cinta pertama bisa membuat orang yang mengalami ketagihan lebih kuat dibandingkan narkoba jenis apa pun. Banyak orang dewasa tidak berdaya menahan jatuh cinta lagi kepada dambaan hatinya semasa kecil. 


Jadi, jika si mantan adalah cinta pertama pasangan Anda, tak perlu buang-buang energi dan berharap si dia bisa melupakan perempuan itu. Justru yang perlu Anda lakukan adalah membuat pertemuan kembali pasangan dan mantannya tak pernah terjadi

mane kau PTPTN !!

GGGGeramm nye aku bile kwan2 aku 21/1/2011 kwan2 aku semua dah masukk PTPTN .. bile dengan senag hati nye nak cek aku punya.. baki anda RM 9.80... wawawa  awat aku punye x masukk niee.. mne x hancur hati aku.. baru ingatt nak shopping kat BP mall. hancur harapan aku.. emm. x pe la kott.. sbak dulu pihak HEP ade ckap duit akan masukk paling lewat 27hb januari 2011...hihi sempatt la lagi tue tuk aku nak shoppingg kat KL smbil balik nnty 29hb nnty.. tut..tuttt..tutt.. masuk message.~tuan/puan pengeluarn PTPTN untuk semster II sesi 2010/2011 di jangka akan dikreditkan ke akuan tuan puan mulai 31hb januari 2011... DAMNN... hancurr harapann aku.... inii lee bwatt aku nakk ****** jeee ptptn tuee...wawaaaaaaaaa
tengok nombor lambatt lagi bro..

PRO mne satu anda pilih??

haydoiii.. x lamee g kat u aku niee ade pilihan raya.. bese laa.. sibukk la nakk undi sape... ahhah.. aku pon x tauu la sape nak undi agaknyee... hahah... kale korangg nak tauu kat u aku nie ade 2 partii kate org kan untukk dipilihh..hahah...ade PRO MAHASISWA & PRO ASPIRASI...hih nak aku terang lebih karangg ckapp akuu nak promote partii tue pulakk kann..
niee die logo  PRO MAHASISWA & PRO ASPIRASI.
tak kisah laa mne satu korang nak pilih kan.. asal kann semua selamat sudahh..hahah.. student u x susahh... 
yang penting kebajikan pelajarr sentiasa terjaga...hihihh ^_^

Thursday, January 20, 2011

AF 9 datangg lagiii

Selepas bersiaran sebanyak lapan musim bermula 2003, program Akademi Fantasia (AF9) merupakan rancangan terakhir pada tahun ini yang akan diadakan pada 2 April depan.


Pengurus Saluran Astro RIA, Azlin Reza Azmi berkata, program yang mencetus fenomena yang diadaptasi dari rancangan popular Le Academia dari Mexico itu terpakda melabuhkan tirai berikutan ingin memberi peluang kepada pelbagai program lain.

"Kami rasa sudah sampai masanya program Akademi Fantasia di rehatkan buat selama-lamanya. Jadi program yang terakhir ini pastinya merupakan program yang terbaik dari musim sebelumnya.

"Kami akan bawakan pelbagai kejutan dan merangkumkan kembali nostalgia-nostalgia dari musim pertama hingga ke lapan untuk paparan peminat setia AF bagi musim terakhir ini,"jelasnya pada sidang media pengumuman sesi uji bakat AF9, Khamis.

Bagaimanapun, Azlin menafikan perkara itu disebabkan oleh sambutan peminat terhadap program tersebut semakin berkurangan.

"Tamatnya program ini bukan kerana sambutan penyokong semakin kurang, kalau kita lihat setiap tahun program ini mempunyai pengikut tersendiri," katanya.

Dalam pada itu, Azlin turut memberitahu AF9 ini merupakan musim terbaik dan menampilkan seorang pengetua terkenal di rantau Asia. Selain itu, mereka juga bakal menggunakan khidmat pengacara terkenal tanah air.

"Kami mahu beri yang terbaik untuk konsert terakhir ini dan menjanjikan pengetua yang terkenal di rantau Asia serta hos yang sememangnya terkenal.

"AF9 pasti bakal mencipta satu memori kepada peminat-peminat setia Akademi Fantasia biarpun ia sudah berakhir," jelasnya.

Ketika ditanya tentang nama komposer terkenal Indonesia, Erwin Gutawa yang disebut-sebut sebagai pengetua AF9, Azlin enggan mengulas perkara itu.

"Tentang itu, kami akan umumkan tidak lama lagi. Buat masa sekarang ia masih belum menjadi rahsia," katanya.

Sementara itu, Astro buat pertama kalinya memperkenalkan uji bakat secara dalam talian bermula 13 hingga 27 Januari ini. Bagi yang berminat boleh menghantar klip video nyanyian mereka di laman sesawang www.akademifantasia.com.my .

"Seiring dengan perkembangan teknologi, uji bakat secara dalam talian ini akan memudahkan peserta untuk turut serta dalam program ini.

"Selain dapat menjimatkan masa, para peserta juga dapat menambahkan keyakinan diri dan mengumpul peminat sendiri dengan memuat naik video tersebut ke laman web, Facebook dan Youtube," kata Azlin.
Selain itu, sesi uji bakat akan berlangsung di dua buah negeri iaitu di Sabah bertempat di Hotel Promenade, Kota Kinabalu pada 28, 29 dan 30 Januari, manakala di Kuala Lumpur pula akan diadakan di Stadium Nasional, Bukit Jalil pada 11, 12 dan 13 Januari ini.

Mereka yang berminat perlu berumur di antara 18 hingga 45 tahun dan membawa salinan kad pengenalan atau pasport untuk warga negara Singapura serta berserta dua keping gambar berukuran 4R.

Setiap peserta boleh menyanyi lagi pilihan masing-masing.

google: akademi fantasia 9 af9, akademi fantasia 9 af9 promo, pengumuman akademi fantasia 9 af9, uji bakat akademi fantasia 9 af9, lokasi akademi fantasia 9 af9, lokasi ujibakal akademi fantasia 9 af9, tarikh ujibakat akademi fantasia 9 af9, masa ujibakat akademi fantasia 9 af9, syarat syarat ujibakat akademi fantasia 9 af9, pengetua akademi fantasia 9 af9, tenaga pengajar akademi fantasia 9 af9, cikgu cikgu akademi fantasia 9 af9, umur ujibakat akademi fantasia 9 af9, akademi fantasia 9 af9 secara online, akademi fantasia 9 af9 secara dalam talian

AF 9 datangg lagiii

: Selepas bersiaran sebanyak lapan musim bermula 2003, program Akademi Fantasia (AF9) merupakan rancangan terakhir pada tahun ini yang akan diadakan pada 2 April depan.

Pengurus Saluran Astro RIA, Azlin Reza Azmi berkata, program yang mencetus fenomena yang diadaptasi dari rancangan popular Le Academia dari Mexico itu terpakda melabuhkan tirai berikutan ingin memberi peluang kepada pelbagai program lain.

"Kami rasa sudah sampai masanya program Akademi Fantasia di rehatkan buat selama-lamanya. Jadi program yang terakhir ini pastinya merupakan program yang terbaik dari musim sebelumnya.

"Kami akan bawakan pelbagai kejutan dan merangkumkan kembali nostalgia-nostalgia dari musim pertama hingga ke lapan untuk paparan peminat setia AF bagi musim terakhir ini,"jelasnya pada sidang media pengumuman sesi uji bakat AF9, Khamis.

Bagaimanapun, Azlin menafikan perkara itu disebabkan oleh sambutan peminat terhadap program tersebut semakin berkurangan.

"Tamatnya program ini bukan kerana sambutan penyokong semakin kurang, kalau kita lihat setiap tahun program ini mempunyai pengikut tersendiri," katanya.

Dalam pada itu, Azlin turut memberitahu AF9 ini merupakan musim terbaik dan menampilkan seorang pengetua terkenal di rantau Asia. Selain itu, mereka juga bakal menggunakan khidmat pengacara terkenal tanah air.

"Kami mahu beri yang terbaik untuk konsert terakhir ini dan menjanjikan pengetua yang terkenal di rantau Asia serta hos yang sememangnya terkenal.

"AF9 pasti bakal mencipta satu memori kepada peminat-peminat setia Akademi Fantasia biarpun ia sudah berakhir," jelasnya.

Ketika ditanya tentang nama komposer terkenal Indonesia, Erwin Gutawa yang disebut-sebut sebagai pengetua AF9, Azlin enggan mengulas perkara itu.

"Tentang itu, kami akan umumkan tidak lama lagi. Buat masa sekarang ia masih belum menjadi rahsia," katanya.

Sementara itu, Astro buat pertama kalinya memperkenalkan uji bakat secara dalam talian bermula 13 hingga 27 Januari ini. Bagi yang berminat boleh menghantar klip video nyanyian mereka di laman sesawang www.akademifantasia.com.my .

"Seiring dengan perkembangan teknologi, uji bakat secara dalam talian ini akan memudahkan peserta untuk turut serta dalam program ini.

"Selain dapat menjimatkan masa, para peserta juga dapat menambahkan keyakinan diri dan mengumpul peminat sendiri dengan memuat naik video tersebut ke laman web, Facebook dan Youtube," kata Azlin.

Selain itu, sesi uji bakat akan berlangsung di dua buah negeri iaitu di Sabah bertempat di Hotel Promenade, Kota Kinabalu pada 28, 29 dan 30 Januari, manakala di Kuala Lumpur pula akan diadakan di Stadium Nasional, Bukit Jalil pada 11, 12 dan 13 Januari ini.

Mereka yang berminat perlu berumur di antara 18 hingga 45 tahun dan membawa salinan kad pengenalan atau pasport untuk warga negara Singapura serta berserta dua keping gambar berukuran 4R.

Setiap peserta boleh menyanyi lagi pilihan masing-masing.

google: akademi fantasia 9 af9, akademi fantasia 9 af9 promo, pengumuman akademi fantasia 9 af9, uji bakat akademi fantasia 9 af9, lokasi akademi fantasia 9 af9, lokasi ujibakal akademi fantasia 9 af9, tarikh ujibakat akademi fantasia 9 af9, masa ujibakat akademi fantasia 9 af9, syarat syarat ujibakat akademi fantasia 9 af9, pengetua akademi fantasia 9 af9, tenaga pengajar akademi fantasia 9 af9, cikgu cikgu akademi fantasia 9 af9, umur ujibakat akademi fantasia 9 af9, akademi fantasia 9 af9 secara online, akademi fantasia 9 af9 secara dalam talian

Saturday, January 15, 2011

filem KHURAFAT

KHURAFAT..... filem malaysia yang palingg seramm aku penahh tgokk... mne tidak nyee... dre mula smpaiii lasttt semua nye suspen..
khurafatt die x mcm cite hantu lain seperti janganpndang blakangg.. cite niee penuh kelainan...ok sinopsisnyee.. ia pasaa si suamii dan isteri yang baru kawinn.. lpass tue merekaa selalu di ganggu hantuu.. mereka menyangkaa bekas teman wanita suamii nyee yang menhantar hantu terseburr.. tetapi...hahaha.. nak tauu kne la g tgokk sendirii..hihihi.. tp mmg filemm palingg seramm aq penah tgkk.. aq bagi 5 bintangg tuek filemm arahan samsul yusoff niee..
mmg TERBAIIKKKK laa!!!!!!!!!!

Thursday, January 13, 2011

tak abis2 pasal AJL 25

Juri AJL25 Bertelagah? Azmeer Kurang Setuju Keputusan M.Nasir
Lagu Tolong Ingatkan Aku nyanyian Ana Raffali dinobatkan sebagai juara Anugerah Juara Lagu ke-25. - Foto AZHAR MAHFOF
KUALA LUMPUR: Ketika ketua juri Anugerah Juara Lagu ke 25 (AJL25) M.Nasir mempertahankan keputusannya memilih lagu Tolong Ingatkan Aku nyanyian Ana Rafalli sebagai pemenang pertandingan itu, salah seorang panel juri melihat keputusan berkenaan sebagai kurang tepat.
Komposer Azmeer berkata, dia sama sekali tidak bersetuju dengan keputusan itu dan secara tidak langsung menandakan Ana Raffali tidak layak untuk diangkat sebagai pemenang.
“Secara jujurnya saya tidak bersetuju dengan kemenangan itu. Siapakah artis yang saya rasa layak menjadi pemenang biarlah saya rahsiakan dulu buat sementara waktu,” katanya ketika dihubungi mStar Online di sini Isnin.
Dalam AJL25 malam Ahad lalu, Ana Rafali yang turut mencipta dan menulis lirik laguTolong Ingatkan Aku diumumkan sebagai juara AJL25 yang melayakkannya menerima wang tunai RM35,000.
Lagu Hanyut nyanyian Faizal Tahir disebut-sebut sebagai juara AJL25 namun sekadar meraih anugerah persembahan terbaik.
Kemenangan itu menimbulkan perdebatan sehingga ramai penonton di stadium meninggalkan kerusi masing-masing sebaik sahaja keputusan diumumkan.
Ketika diminta mengulas kenapa lagu berkenaan tidak boleh diangkat sebagai juara, Azmeer enggan memberi sebarang komen sehinggalah apabila dia mendengar pendapat M.Nasir dalam Imbasan AJL25 pada malam Selasa (malam ini).
Sorotan mengenai pertandingan berkenaan akan disiarkan secara langsung menerusi TV3 pukul 11 malam.
Selain M.Nasir dan Azmeer, juri kali ini terdiri daripada Habsah Hassan, Acis, Pacai, Amy (Search) dan Andy (Flop Poppy).
Penyanyi Amy Search pula berkata, dia hanya terlibat menilai dari aspek vokal dan bukannya melibatkan lagu yang dipertandingkan.
Lagu Cinta Sempurna nyanyian Yuna berjaya menyentuh jiwa penonton dengan persembahan memukau.
Bagaimanapun secara peribadi Amy turut terkejut dengan keputusan itu kerana dia lebih mengharapkan penyanyi Yuna yang membawa lagu Cinta Sempurna diangkat sebagai juara dengan alasan lagu berkenaan menusuk hati.
Bersifat jujur - M.Nasir
Sementara itu M.Nasir pula berkata lagu nyanyian Ana Raffali itu bersifat sensitif, peribadi dan jujur.
Persembahan lagu Pelita daripada kumpulan A.P.I turut berjaya menarik perhatian penonton.
“Lagu itu mempunyai rasa. Itu yang penting dan yang kita cari sebenarnya. Sama ada betul atau salah, keputusan itu dibuat dengan penuh kesedaran, penuh pengetahuan muzik, cita rasa dan pembaharuan.
“Lagu ini dikategorikan sebagai lagu terbaik tetapi mungkin penonton rasa lagu ini tidak ‘besar’. Saya melihat kepada kekuatan lirik dan lagunya. Ada kebanyakan lagu yang lemah pada lirik atau lagu dan kedua-duanya,” kata M. Nasir pada sidang media selepas acara itu di Stadium Putra, Bukit Jalil di sini, malam Ahad lalu.
Biarpun keputusan sudah dilakukan, M. Nasir sedar pasti ada pihak yang akan membuat pertikaian.
“Saya suka pesona melodi dan kejujuran lagu ini berbanding lagu lain. Lirik lagu Tolong Ingatkan Aku lain dari yang lain dan bagus.
“Sebagai ketua juri, saya memilih lagu dan lirik yang bagus dan bukan yang popular,” ujarnya lagi.
Ketua Pegawai Eksekutif Rangkaian Televisyen Media Prima Berhad, Datuk Seri Farid Ridzuan yang ditemui berkata, pihaknya tidak bertanggungjawab terhadap keputusan yang dibuat kerana segala-galanya adalah terletak di tangan juri.
“Semua kena tanya M.Nasir," katanya
INFO DRIPADA http://mstar.com.my

Monday, January 10, 2011

AJL ke 25

haha.. besstt nyee tgokk ajl semallmmm... layan gilee la.. walauu pon aq tgok kat libary aje.. tp besst laaa.. nie senarai pemenagg dgann picture nyee
nie juara tuk persembahan terbaik.. mane tak nyee.. smapii basahh la...

pemenenang untuk vokal terbaikk.. mmg meremag bulu roma aku tengokk nyee
bukan tue saje.. hafis pon menang tempat ke 3
black dan MUH mendapat no 2.. wauu mmg bez la band niee.. 
nampakk nyee ramaii x sangka ana raffalii menang.. ape2 pon best gakk die performm kann..
ape ponn congrats to all thee winner... hopefully korangg dpatt memeriahhkann lagii ajl pade taunn hadapann okk.... niee pulakk antara artiss lainn yg bertarungg pade  malm tuee..
 hahaha.. nie la antara yg bertanding mlm tuee.. seme bestt gilee.. laaa....ciapp ade siti nurhaliza lagii mlm td 
antara yanng palinngg bestt mlm tuee.. kle ct msukk kompommm winnerr..hahaha


Sunday, January 9, 2011

mcm nie pon adee

naik pening aku tengokk ragam, orang skrgg.. ye la makin lame makin kreatif.. and banyakk bende unbelieveable. berlaku kannn
kecanggihan zaman sekarangg..
ahha.. mungkin susah nak dapat kot
pandai betul orang nie ambil gambar...
tembikaii ponn ade rase cinta..
nie satu lagi.. takut ilang sungguh agaknyee.. bape la harga nye yekk..???
kadang-kadang banyak bende pelikk yang kite sendirix penah sangka tau... so. always follow my blog to be the first person yangg update dgn bende terkini..
plezz comment..