u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Tuesday, January 25, 2011

mane kau PTPTN !!

GGGGeramm nye aku bile kwan2 aku 21/1/2011 kwan2 aku semua dah masukk PTPTN .. bile dengan senag hati nye nak cek aku punya.. baki anda RM 9.80... wawawa  awat aku punye x masukk niee.. mne x hancur hati aku.. baru ingatt nak shopping kat BP mall. hancur harapan aku.. emm. x pe la kott.. sbak dulu pihak HEP ade ckap duit akan masukk paling lewat 27hb januari 2011...hihi sempatt la lagi tue tuk aku nak shoppingg kat KL smbil balik nnty 29hb nnty.. tut..tuttt..tutt.. masuk message.~tuan/puan pengeluarn PTPTN untuk semster II sesi 2010/2011 di jangka akan dikreditkan ke akuan tuan puan mulai 31hb januari 2011... DAMNN... hancurr harapann aku.... inii lee bwatt aku nakk ****** jeee ptptn tuee...wawaaaaaaaaa
tengok nombor lambatt lagi bro..

No comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Web Plagiarism Detector