u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Thursday, May 12, 2011

faizal tahir berduet dengan siti nurhaliza?

Tajuk entri macam best je kan... hahaha... aku tau mesti dah lama peminat Faizal Tahir dan Siti Nurhaliza tunggu untuk diorang berduetkan.. tapi belum ada rezeki lagi.. cuma Siti jadi penyanyi latar untuk lagu baru Faizal Tahir 
pernah tak korang dengar lagu KARMA  dari Faizal Tahir.. perasan tak sewaktu korus tue ada suara permpuan yang jerit
 "heiiii ...heiii..."
sebenarnya itulah suara Siti.. menurut pendapat Faizal.. suara Siti yang sikIt tue membuat ia lebih mahal...
korang try layan lagu kat karma tue dekat bawah nie...
perasan tak... kalau tak perasan lagi korang 
ulanglah
video tue yek....

2 comments:

  1. Alaaaaa, awat depa xmo plan duet sama2.. haish! dahla depa 2 orang tu penyanyi feveret aku.. klaw dwt, kompem meletop letop lagu tu.. HUHU


    MySuaraBlog: Jangan Hina Mereka!

    ReplyDelete