u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Sunday, May 22, 2011

cuti punya pasal!

Salam readers...fuhh...fuhh... banyak nya habuk.. yekk laaa. sah dekat seminggu tak update blog kan.. nie kes cuti punya pasal....
mana tidak nya dekat seminggu aku tak buka blog , facebook dengan twitter.. fuhhh .....memangg rasa nak pecah kepala sebab tak buka benda-benda nie...
ini adalah kerana aku nak catch up balik semua cerita terkini dekat TV...hahaha ye la banyakk tertinggal kot macam maharajalawak dan akademi fantasia... iss memang wajid aku tonton AF tue setiap tahun tak pernah miss dari AF pertama lagi... 
kalu dilihat dari notifications aku dekat FB memangg bertimbum-timbun...
nak clear click dekat gambar tue.
tapi twitter aku tak ada ;la sebanyak macam FB kan..hahah ..
sempena musim cuti nie mamang banyak la aktiviti nya antara yang telah dirancang gathering.. and kerja "kot"...
apa-apa pun selamat cuti pada korang semua...and selamat mendapat result terbaik untuk semester nie...

No comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Web Plagiarism Detector