u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Sunday, May 22, 2011

aku dan Bruno Mars

Bruno Mars picture 1
korang kenal tak siapa itu Bruno Mars.. mesti kenal kan siapa tak kenal tue tak tau la ank cakap apa kan, 
aku tak dapat la nak tolongkan.. aku cuma boleh sediakan button click disini .. hahaha nak tahu lebih tekan lah...
aku cuma nak kongsikan semua koleksi lagu dia yang aku sangat suka.. bak kata orang layan laa..
kalau tak silap aku bruno mars ada dekat 35 buah lagu...tapi tak semua aku dengar la kan.. banyak tue.  
nie aku nak kongsi antara lagu dia yang aku memang layan laa..
banyak lagi lah kalau aku nak share dekat sini... apa-apa pon memang best la semua lagu dia nie...
korang pulak macam mana minat kew??

No comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Web Plagiarism Detector