u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Saturday, May 7, 2011

10 Kasut TERMAHAL di dunia

Salam readers, ada okay hari nie... nie aku nak cerita pasal kasut pulak.. aku nak tanya berapa ratus atau ribukah kasut NIKE dan GUCCI korang.... ada semahal kasut dekat bawah nie tak?? tapi aku beli kasut dekat pasar malam je..hahahah


#10: Kasut Nike Dilapisi Berlian
Harga: US$ 50 ribu 
 #9: Kasut Milik Raja India
Harga: US$ 160 ribu
 #8: Stiletto Diamond Dream Stuart Weitzman
Harga : US$ 500 ribu
 #7: Kasut Wanita 'The Wizard of Oz'
Harga: US$ 666 ribu
 #6: Retro Rose Stuart Weitzman
Harga: US$ 1 juta 
 #5: Stiletto Guild Platinum Stuart Weitzman
Harga: US$ 1,09 juta
 #4: Stiletto Rubi Stuart Weitzman
Harga : US$ 1,6 juta
 #3: High Heels Tanzanite Stuart Weitzman
Harga: US$ 2 juta 
 #2: Kasut Wanita Cinderella Stuart Weitzman
Harga: US$ 2 juta 
#1: Stuart Weitzman’s Rita Hayworth Heels
Harga: US$3 juta

mampu tak korang nak beli kasut semahal dekat atas nie ??... kalu aku tunggu setahun pun belum tentu mampu kumpul duit nak beli kasut macam dekat atas nie..


sumber: http://www.fcukz.co.cc/2010/04/10-kasut-termahal-di-dunia.html#ixzz1Ljxh8eLr

3 comments:

  1. nak beli kasut yang harga seribu pown jenuh pikir 5, 6 kali.. inikan plak sampai juta2.. HUHU

    MySuaraBlog: Thanks Mama!

    ReplyDelete
  2. hahha... samee la.... tunggu kawin dgan ank dato dulu

    ReplyDelete
  3. hahaha.. gile la kasot2 kat atas tuu.. tgk tak de la lawa mane pon...

    bagi derma kat masjid lagi bagos...

    :D

    ReplyDelete