u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Wednesday, May 4, 2011

Haiwan pun nak cantik

apa khabar readers, hari nie aku nak cerita pasal haiwan pulak. asik pasal manusia je ka??
sepanjang hidup korang pernah tak  tengok binatang berwarna.. ala lebih kurang macam binatang dalam kartun tue la... ada kambing warna pink la, anjing warna biru dan macam-macam la..haaaa nie aku nak tunjuk dekat korang... .
.
.
.




cam mana ada rasa nak buat dekat binatang peliharaan dekat rumah... hahaha aku tengok dah macam Doraemon pon ada kan..

7 comments:

  1. aku palin suka kucing yg muka warna-warni tue...mmg gila r sapa yg buat...

    ReplyDelete
  2. haha nntyy aq bwat kat kucing aq...wan..

    ReplyDelete
  3. larhh yang pi kaler nate tuh pasai pa. naseb baek comel. :P

    ReplyDelete
  4. canteknyer miauuuu 2...nak g2 gak....

    wey nape pic header mu pelik..cam cacat..nak gelak leh ak..ahahhahahahahaahahahahahahah

    ReplyDelete
  5. hahah tersalhh.. nie tghh bwat yg bruu...

    ReplyDelete
  6. awat kalerfuL sgt niii..hahaha..comeyy

    ReplyDelete
  7. ahhaha.... nakk bwakk blik x???

    ReplyDelete