u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Wednesday, June 22, 2011

boring+ bosan= gila.

fuhh... lama tak tulis blog.. ye laa. sibuk kan..haha opss...
salam readerss... lupa pulak...
1st aku nak say THANKS pada semua geng yang ucap birthday aku.. sorry la sebab lambat reply balikk ok... tak kira la yang dlam FB atau twitter..fuhh memangg letih aku nak taip balik untuk reply... apa pon. jasa mu semua akan dikenang...

okk kali nie aku nak cerita sikit pasal cuti semester..... tau tahu lah korang rasa sama seperti aku rasa tak...
apabila time belajar dekat U mesti rasa bila lah nak cuti...tapi sekarang bila dah cuti.. bila lah nak mula kelas nie.. hahaha..   
bosan gila... !!!!.. 
apa-apapunn enjoy la cuti korang yekk pada geng yang kerja tuee... kerja elok-elok.. jangan pontengg jew...hahaha

No comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Web Plagiarism Detector