u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Sunday, March 20, 2011

aku suka kartun.

kali nie aku bagi tahu korang kartun yang aku selalu tengok and memang tak boleh mizz la... kalau tak tengokk nakk aje aku pegi bakorr TV tue..hihihi..tengok ade tak yang same dengan korang..

DRAGON BALL
nie memangg aku paling suka.. sampaii sekarang kalu boleh nak ajee aku download semua cerita nyee...
SAILORMOON
pada peminat setia macam aku.. mmg best la saloimoon niee..hahah ye laa.. lepas tengok DB terus sambung kartun nie
hhaha "dengan kuasa bulan akan memhukum mu"

POWER RANGERS
dalam banyak power rangers aku paling suke warna putih..hihi... yang lama best cikit pada yang baru.
NARUTO
naruto kalau tanya budak lelaki semua minat.. tak gitu.

DIGIMON
dalam banyak digimon aku paling suka PATAMON.. wah ingat lagi tuee.. haha tapi last dia sendinh gila kot
CYBER COP
lama tak tengok cite nie... tak boleh bela bila dia nak berubah...public phone pon jadik..
AVATAR
ini aku suka jugak.. dulu aku selalu tengok kat TV9.. last die pon best jugak.. tapi movie dia kurangg best sikit.
DORAEMON
kalu waktu kecik semua jenis buku doraemon aku kumpul.. memang peminat fanatik la.
SHIN CHAN
kalau korang nak tahu.. dulu nama shin chan nie shin saja.. tapi sebak cite nie rating makin tinggi. tue tukar nama selepas shin chan..
ada tak korang rasa ade yang sama dengan korang... hahaha kalau ada tue "GIVE me 5' ..kite same kot..hahah..
hopefully ade laa kartun ini ditayang kan balik.. aku nak sangat tengokk semua balik.. emmm .

2 comments:

  1. sailormoon..feewit..

    ReplyDelete
  2. ahahha besstt kott..hahahahaha.. aq gan roomate aq ciap dowloadd g ...

    ReplyDelete

Protected by Copyscape Web Plagiarism Detector