u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Friday, April 1, 2011

nak RUMAH macam nie.

kali ini aku nak tunjuk dekat korang rumah unik yang ada dalm dunia nie.. kata orang memang antara yang otak gila la yang buat rumah nie.
sempena tengah sibuk nak cari rumah sewa. aku post entri rumah nie...mane tau ade rumah macam nie kat batu pahat kan..hahhaha
wau memang pelik.. korang rasa nak rumah mana satu kot??
hahaha... tapi dalam mimpi jela kot..

5 comments:

  1. Waaaa...Suke number 3 n 5!!!HAhahah... Malangnye xmungkin ada dekat Malaysia ni. Huhu.... Unless sendiri punye rumah + sendiri punye bajet ar kan... ahahah...Unik sangat....=D

    ReplyDelete
  2. WoW! hebatnya umah2 semua ni..
    nak umah yang nombor 2..
    HEHE

    MySuaraBlog: Jam Tangan dan Lelaki

    ReplyDelete
  3. budi aq nak cari umah sewa cam tue laa.hahaha

    ReplyDelete