u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Saturday, October 22, 2011

konvo UTHM : perarakan part 1

Selamat tengahari readers... 
okay kali ini aku nak share cerita pasal konvo UTHM .... 
semalam aku join group perarakan konvo UTHM untuk kali ke-2 nya.. perarakan ni dah 3 kali dibua.. and UTHM adalah salah satu Universiti yan mengadakan perarakan tersebut...bak kata lain nak hebahkan pada orang semua yang UTHM mengadakan KONVO.....

okay aku nk share lah dengan korang pengalaman aku join perarakan semalam... kiteorang menwakili Fakulti Pengurusan Teknologi dan Perniagaan
belum start perarakan lagi kiteorang dah naik angin mana tak nya tunggu dekat 1 jam tapi tak ada leader datang pun..
ini muka tension kiteorang sebab tunggu leader tak sampai-sampai... aku pun dah tidur dekat belakang
setibanay dekat Dataran Pengaram kiteorng terus merayau dulu.. sebab program start pukul 8.00 pm. so candid time....
posing dengan baju FREE


nak pergi toilet pon nak ambil gambar.

time acara dah start
so, ini sahaja aku share dengan korang .. sebab gambar belum siap lagi... tunggukan part 2 and seterusnya... 


No comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Web Plagiarism Detector