u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Friday, December 2, 2011

review filem: Ombak Rindu

selamat malam Readers.....
tadi aku and the geng  telah menyaksikan filem yang sangat di gempar-gempurkan... iaitu OMBAK RINDU,


masuk-masuk je terus duduk seat bawah sebab full.....
ramai tak payah cakap la.... 
sinopsis: filem ini mengisahkan seorang gadis yang telah dijual oleh ayah dia di KL...
dan perempuan itu telah dibeli olah hero watak ini... lepas tue mulalah kisah cintanya.. memang banyak babak yang feeling habis.... aku hanya mampu sedih je *sebab ade awek dekat sebelah aku tue, dah basah baju sebab bejurai-jurai air matanya 
kalau aku cerita sampai habis tak feeling pulak korang nak tengok nanti kan?
tapi lakonan Maya Karin memang mantap gila... just Lisa Surihani je kurang bagi aku.. 
aku berani cakap ini antara filem melayu yang terbaik selain Merong Mahawangsa....


aweks nie la yang nangis sampai basah baju aku.... 


korang layan dulu trailer dia.. kalau trailer dah bezt.. apa lagi cerita.. and 1 lagi  punca kejayaan filem ini adalah OST nya yang feeling habis...

dari 10.. aku bagi 9.5 markah untuk OMBAK RINDU.. 
serius,  rugi kalau korang tak tengok....

p/s sila bawa sekali tisu kalau tengok cerita  nie, terutama yang keluar dengan awek.. kalau tak basah baju korang.. ^_=

No comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Web Plagiarism Detector