u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Wednesday, May 4, 2011

Ayam gedik?

fuhh lama rasa nya x update blog.. aku tengah2 blogwalking terjumpa la satu picture nie... memang lawak la kalau korang dengar..klau sebelum nie kita biasa dengar orang berpenrangai GEDIK ( atau lebih familiar dikalangan kita mengada-ngada) 

tapi nie sekarang ada pulak ayam gedik..hahah kalu korang x percaya korang tengok kat picture bawah nie.
.
.
.
.
korang jangan salah sangka ni jenama je.. haha mane ada kot ayam gedik... tak silap aku nie mungkin dekat perancis... siapa yang nak gedik beli lah ayam nie....hahaha

1 comment:

  1. Aiseyh, jenama ni pown ada kaaa? HAHA..
    Nak beli la nantii.. HEHE


    MySuaraBlog: Sebiji Telur Jer?

    ReplyDelete