u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Thursday, July 14, 2011

Rumah 3 in 1


Salam readers..
malam ini aku nak kongsi sikit mengenai tajuk entri dekat atasa tue kan...
rumah 3 in 1.... mesti korang tertanya-tanya macam mana pula rumah 3 in 1...
korang tengok picture dekat bawah nie .. lepas tue aku explain okay...

ini adalah bentuk rumah tue dari pandangan luar.

hanse_haus_rotor_2_oct_04.jpg
tapi dekat dalam rumah nie ada 1 silinder yang menyediakan 3 kegunaan...
hanse_rotor_bathroom_oct_04.jpg
1st ia digunakan sebagai toilet
hanse_rotor_bedroom_oct_04.jpg
bilik tidur pun boleh..
hanse_rotor_kitchen_oct_04.jpg
lastly, ia digunakan juga sebagai dapur..
mesti korang pelikkan macam mana boleh tukar-tukar.. sekejap tandas.. lepas tue bilik tidur...
sebenarnya kalau korang lihat silinder dekat atas tue ia boleh di pusing-pusingkan...
secara tak langsung benda nie dapat menjimatkan ruang...

3 comments:

  1. ini nameenyee penjimatan ruang ! sangat bagus untuk mesia yang dah semakin kurang tempat nak bina rumah =)

    ReplyDelete
  2. cik gojes. memang jimatt.....
    andd sngat styloo la

    ReplyDelete