u follow ME.. i follow u ^_*

meletopp klee KLIK iklan bwahh nie...

Friday, May 6, 2011

review filem THOR

Salam readers.. korang dah pergi tengok THOR ke belum.... wauu memang speechless....tapi mesti ada yang dah pergi tengok kan.. sebab yang 3D dah keluar 7 hari lepas kot,.... tapi sebab tak cukup bajet .. kiteorang terpaksa lah tunggu yang biasa punya keluar..
cerita dia menggisahkan seorang anak tuhan yang melanggar arahan ayah dia.. dah telah dicampak ke bumi... jeng.. jeng..jengg  nak tau lagi tengok la sendiri yekk....hahaha..nie aku cuma boleh bagi korang tengok trailer je....
tapi aku cadang dekat korang tengok dekat MBO.. memangg best sound effect dia.. tapi mahal la sikit kann...apa-apa pon 5 star utk cerita  Kenneth Branagh nie

No comments:

Post a Comment